استراتژی
شرکت سرمایه گذاری بین المللی نام آوران مهندسی دارای اصول و اهداف کلان به شرح زیر است:
اصل اول: برخورداری از ارتباطات اقتصادی گسترده و مؤثر در سطوح ملی و بین المللی
- ايجاد مشاركتهاي تخصصي با شركتهاي داخلي و خارجي به منظور ايجاد امكان حضور مؤثر در تعاملات اقتصادي،
- برقراري ارتباطات استراتژيك با شركتهاي مشابه در سطح بينالمللي،
- بهكارگيري امكانات تبليغاتي مناسب براي شناساندن شركت در عرصههاي ملي و بينالمللي،
- حضور مؤثر در فعاليتهاي اقتصادي در ساير كشورهاي جهان،
- جلب حمايت هاي قانوني و دولتي،
- ورود به حوزههاي فعاليت اقتصادي و سرمايهگذاري حاصل از تعاملات دولت با ساير دولتها.
اصل دوم: بهره گیری از زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری متناسب با دانش و فن آوری روز دنیا
- ايجاد و تجهيز SBU هاي متناسب با نيازهاي بازار اقتصادي،
- برقراري سيستمهاي مديريت كيفيت در هلدينگ و شركتهاي زیرمجموعه،
- استقرار سيستمهاي نظارت و كنترل متناسب با فعاليتها،
- ايجاد و استقرار نظام مديريت مالي،
- تهيه و تدوين طرحهاي تجاري براي هر يک از شركتهاي زیرمجموعه و هلدينگ،
- ايجاد زيرساختهاي ارتباطي (رايانهاي) در سطوح درون سازماني و برونسازماني در مقياس بينالمللي.
اصل سوم: بهره گیری از منابع انسانی توانمند و پویا
- ايجاد و استقرار نظام اداري و استخدامي (طبقهبندي مشاغل، جذب و استخدام نيرو، ارتقاء شغلي و …)،
- برنامهريزي آموزشي مناسب براي ارتقاء توانمنديهاي فردي و گروهي كاركنان.